Magilumiere Magical Girls Inc. Episode 1
S1, E1: In this world, the job of a Magical Girl - to exterminate dangerous creatures known as “Kaii” – is a dream come true. College student Kana Sakuragi is losing confidence as she struggles to find a job. One day, she gets caught up in a Kaii attack. Magical Girl Hitomi Koshigaya flies to the rescue but faces a bigger foe than she bargained for. When she appeals for help, Kana steps forward...