Toilet-bound Hanako-kun Episode 1
S1, E1: Yashiro Nene is looking for ghostly help with her love life, but when "Hanako-san," the wish-granting spirit that haunts a girls' bathroom stall, turns out to be a boy, she may end up getting more, and less, than she bargained for.