S1, E1: Oh Jin-shim—better known by her stage name, Oh Yoon-seo—takes a forced break from acting after a scandal derails her career. Hoping for a comeback, she turns to a top screenwriter who agrees to help under one unusual condition. Soon after, ace lawyer Kwon Jung-rok learns that Oh Yoon-seo has been assigned to the firm as his secretary.