S1 E1: There's been an outbreak of incidents of monsters from the Mirror World targeting and attacking humans. Chasing after these cases is journalist-in-training Shinji Kido, who picks up a strange card deck that grants him the power of becoming a "Masked Rider," enabling him to fight these monsters, and dragging him into a furious battle...