S1, E2: Sae and Kamishiro end up in the same high school and class. Assigned to the same group for trash pickup, Kamishiro gets into a sudden argument with a classmate. As Sae steps in, he instinctively calls her by her first name, bringing back a flood of childhood memories. Meanwhile, another girl, Hisui, seems to be drawn to Kamishiro as well.