S1 E2: Year 2000. Roberto explains his reason for doing El Camino and decides to separate from the group to fulfill his goal. Raquel discovers what Yoon Soo's dream is and infects him with her vitality and impulsiveness, together they embark on a new personal path. The 5 protagonists arrive in Santiago de Compostela and Jana has some terrible news waiting for her.