S1, E2: As DI Richard Poole desperately searches for a decent cup of tea, a bride is murdered on her wedding day. It is a tragedy DS Camille Bordey can't help but notice, whilst Richard is more interested in housekeeping signs. But who would kill a bride on her wedding day? Could it really be one of her family?