S21 E20: Naruto's wedding day approaches, and one by one, each of his friends is getting a gift ready. But the true purpose for this mission has not been revealed to anyone: the gifts will be judged to select who can attend the reception! Seeing the care and thought that went into each of the gifts, Kakashi begins to wonder if that's the right thing to do.