The Bold and the Beautiful Episode 215
S1, E215: Ridge asks Thorne to talk Caroline into working at Forester but Thorne says it is her decision. Caroline decides to work for Bill once Thorne reveals Bill will give her freedom. Brooke thanks Stephanie for visiting Beth. Eric tells a depressed Beth he is ready to get a divorce. He does not realize Stephanie is listening outside the door.