The Bold and the Beautiful Episode 242
S1, E242: Kristen and Ridge tell Thorne about the divorce and they wonder who the other woman is. Kristen begs Eric to reconsider but he refuses. Grandma Logan leaves home because she won’t stand for Stephen being declared dead. Caroline tells Brooke she must stop seeing Ridge or she will tell him about the letter.