S1 E3: Shinji has become Masked Rider Ryuki. Appearing before him is Shiro Kanzaki, Yui's missing older brother. Shiro was the man who created the card decks and the Masked Riders. He leaves Shinji with the puzzling words, "Defeat the Riders." To Yui, who doubts those are the real intentions of her brother, Shinji will...