S1, E3: Santiago confronts Jazmín, revealing that he knows her plan to eliminate Remigio. Although he tries to help her by erasing evidence, she threatens him to protect her secret. Meanwhile, the exploited workers plan to escape and alert the authorities. Accusations of corruption complicate Remigio's network of power, and he manipulates the media to stay in control. Jazmín, haunted by her past and the memory of her daughter, struggles to remain calm at a family photo shoot. Her anxiety leads her to seek solace in Santiago, but Fernando surprises them in a moment of tension and confusion.