S1, E3: Soraya proposes to Elena to publicly confirm her relationship with Luis Alberto. Santiago begins to trust Mariana, making Daniela jealous. Luis Alberto arrives at the company event accompanied by Mariana, a fact that makes Soraya terribly angry.