S1 E3: Miko confronts Kijafa for thinking she's Queen Bee. Kelly and Julius struggle to convince their son that professional football is too dangerous. Jeniva's stress skyrockets when Asante needs surgery. Kijafa and Mike Vick have a gender reveal party.