Magilumiere Magical Girls Inc. Episode 3
S1, E3: A month after Kana joins Magilumiere Magical Girls Inc., she and Hitomi Koshigaya are busy exterminating Kaii when Magical Girl Mei Tsuchiba joins the fight, exterminating their prey in a flash. Later, an extermination request has everyone discussing solutions, and Kana is bewildered when Shigemoto criticizes her idea for not matching the company aesthetic. And the Kaii become even more active...