Shaman King Episode 4
S1, E4: Assaulted by Len and having passed out, Yoh is saved by Ryu, the bearer of a wooden sword. When Yoh recovers consciousness, he finds Amidamaru ashamed of his helplessness. Then, Yoh tells Manta about the Shaman King.