La Guzman Episode 4
S1, E4: Silvia decides to take refuge at work to overcome Viridiana's death, so she travels to Acapulco and leaves Luis Enrique and Alejandra under Emilio's care. Before traveling, she picks up Alejandra de las Brülées and Renata replaces her in the group.