S1, E4: Santiago tries to calm Jazmín in a moment of vulnerability, but Fernando interrupts them. She refuses to come clean with her husband. Meanwhile, Neneco, Shaki and Valeria escape from the ranch, but classist comments provoke tensions between them. Valeria follows him and they share a heartfelt moment away from the power of the Fuentes Mansilla family. Eulalio, an exploited worker, escapes and reveals the family's crimes, but is silenced before revealing more. At the ranch, Alma disobeys her mother and gets lost in the forest. Conflicts escalate when Neneco is falsely accused of drug trafficking, increasing the pressure on the family.