S6 E4: An otherwise quiet nightshift is disrupted when an American airman collapses and dies. Geordie and Will must try and work out how he could have been murdered in plain sight, in police custody. Leonard and Daniel spend the night reassessing their relationship – and their future – in light of Leonard's impending trial.