S1, E4: Show #4 plays to a second night of laughs as taped lived on location at the Selma Civic Performing Arts Theater as the pregnant Dafna Bass, a Chilango The Chaparro, Tio Rober and Hugo "El Cojo Feliz" upend this farming community for another sold out night of comedy and humor.