S2 E4: With the origins of the gold confirmed, an American gangster named Ryan Savage arrives in Dunfolan to take back what belongs to his family. As Tom and Olivia close in on the gold, Niamh and Birdy inch closer to the truth. Izzy pressures Birdy to break the news of their relationship to Tom, but then her new boyfriend makes a shocking discovery.