S1 E4: Fresh out of prison after getting mixed up in her boyfriend's corporate crimes, disbarred & disgraced lawyer Man Jun discovers that the ex she sacrificed everything for has gotten married. Now, she's determined to stand on her own two feet, even when she meets a kindred spirit in Tong Zhuo Yao...