S1 E4: When Yukio takes on a case, Rin tags along with him to the Exorcism Supply Shop. There he meets Shiemi, a girl with ailing legs, tending to her garden. Yukio examines Shiemi's legs and finding demonic traces, speculates that the garden is the cause.