At night, when Miguel Morales and Nevis left work at the restaurant, they began to talk about their feelings, which inspired Miguel to want to be a good cook, asking Béseli his grandmother for help. On the other hand, Carmelo, after learning that Anabel, his mother, is having an affair with Pedro, Miguel's father, decides to go after him to kill him.