takt op.Destiny Episode 4
S1, E4: Takt and Destiny learn how to fight properly from Lenny and Titan as they continue to make their way to New York. However, Takt and Destiny still have a hard time being in sync. They then coincidentally run into Lenny's old buddy Jonathan. Jonathan then leads them around his home, Las Vegas.