S3 E5: Charlotte and Colbourne rush to Augusta’s aid and it’s revealed whether Edward really is a changed man or not. Georgiana is reunited with a ghost from her past, and Charlotte has to make a difficult decision about her future. Tom secures financial investment, but is delivered devastating news. And while love blossoms elsewhere, Arthur’s heart is broken.