Magic Kaito 1412 Episode 5
S1, E5: Kaito has a new classmate, Akako, who appears to possess genuine magic abilities, the kind that bend everyone to her will... except for Kaito and his alter ego, Kid the Phantom Thief! Who will come out on top in the inevitable showdown, sorceress or illusionist?