S1 E5: When one of Lenny's political allies engages the services of his former hitman to carry out a revenge killing, Mercer plunges into a dangerous game of cat-and-mouse with his wily predecessor. The pair eventually find themselves engaged in an epic struggle on the roof of a tower block.