Shaman King Episode 5
S1, E5: Yoh defeats Len with the spell of Perfect Possession. The following morning Anna of Osorezan, Yoh's very strong-spirited fiancée, pays a visit to him at the hospital. Having been bullied by Anna for a long time, Yoh cannot really compete with her.