S1, E5: Filmed live at the Alex Theater in Glendale, CA, the ladies get their chance to show how they rule the comedy scene. Hosted by Richard Villa, Ese Wey holds his own against the beautiful Monica Escobedo and Sofía Niño de Rivera in what is being billed as Sofía´s Super Star coming out party as this show is her debut first live stand up theater performance in the United States.