S1 E5: Kitora boldly jumps onto the back of Ilgar, a new type of Trion Soldier, while it’s mid-flight and bent on attacking the city below. Suddenly, Ilgar transforms, enters self-destruct mode and plummets toward its target. How will she escape now?!