Still 17 Episode 5
S1, E5: Hyung Tae is eager to find Seo Ri and looks everywhere. Seo Ri finds out that the hospital is searching for her, yet decides not to return. Seo Ri realizes that Woo Jin used to go to school in Germany which made her curious about Woo Jin.