S1, E6: With Richard struck down by a tropical disease and Camille in Paris, it is left to Dwayne and Fidel to solve the apparently impossible murder of a local diver. As if their job isn't tough enough, they also have to contend with holidaying British cop DS Angela Young and they thought Richard was annoying...