S9 E6: A desert island survival course goes wrong when the leader - a trained survival expert and ex-SAS soldier - is found dead in the forest of a remote island near Saint Marie. Suspicion soon falls upon the other participants on the course, but with all of them providing one another with an alibi, how could any of them have committed the murder?