S1, E6: When missing expeditionary Josie Hunter walks back into the settlement, unharmed, the jubilant air quickly takes a darker tone. Josie is different, her children can't communicate with her and reports of her violent behavior circulate. Tate and Stella must find out what has changed Josie and begin to come to terms with what is really at work on the planet.