Princess at Large Episode 6
S1, E6: Doctor Ji Xian Yun is an intern at a medical school in the modern times. She time travels to the olden times into the Chancellor's second daughter's body who tried to commit suicide to escape marriage. Prince Ming Wang is the fiance of the Chancellor's elder daughter, but she refuses the marriage because of his strange illness, which makes him have a big stomach.