Magilumiere Magical Girls Inc. Episode 6
S1, E6: On her first day at Miyakodo, Kana is paired with Magical Girl Lily Aoi. They’re supposed to be working together... but Lily takes Kana shopping instead! It’s fun, but Lily’s free spirit overwhelms Kana. Lily’s admiration for the profession they share has Kana realizing that Magical Girls come in all shapes and sizes. Then the two of them head to Hotel Alberic for a routine Kaii inspection...