S1 E6: Leaving a fragile Emma to fend for herself at home, Sally embarks on an off-site work outing, where she's dismayed to find herself sharing the hotel's honeymoon suite with Deborah. That night, as Nigel, Mick and Eleanor get plastered in the hotel bar, Deborah falls off the wagon – and tries to pull Sally down with her.