S1, E6: The trail Ren has been following to find Scissors is cut off, and Scissors' shadow creeps towards Yui. At the same time, Shiro Kanzaki's harsh rule demands Masked Riders must battle each other. Shinji has never once seriously paid attention to that rule, however...