S1, E6: The owner of a shop selling traditional Japanese instruments, Oodawara Hiroshi, has taken the Tsugaru Shamisen Appreciation Club to Aomori for a training camp. The members start practicing right away, but Shuri falls into a slump and Setsu, caught up in his own worries, doesn't seem very interested in helping her out. Then, Oodawara tells them a little of the history of Tsugaru shamisen and it serves as a catalyst for Setsu to find the answer he's been looking for...