S10 E7: Richard drives a Formula 1 Renault. James and Jeremy rampage through the National Motor Museum attempting to find the first car with the control layout we know today, and the Vauxhall VXR8 grunts around the test track. Plus, a BMW that can drive itself, singer James Blunt in a Reasonably Priced Car, and Formula 1 star Lewis Hamilton is a very special guest in the studio.