S14 E7: Jeremy Clarkson makes a film about the BMW X6 and ends up conducting one of the most expensive road tests in Top Gear history. James May drives the new Vauxhall Insignia VXR, accompanied by Margaret Calvert, the designer of Britain's road signs; and Richard Hammond tests the 340,000 pound Lexus supercar on the Top Gear track. The boys then try out the latest in electric personal transport in the studio, and the Star in a Reasonably Priced Car is blues musician Seasick Steve.