Episode Two
S1, E2: Everyone is anxious at the arrival of Matthew Crawley, the heir presumptive, but he soon encounters problems settling into his new life in Downton, and his mother Isobel immediately crosses swords with Violet. Meanwhile, butler Carson is mortified to be confronted with his past, and housemaid Gwen seems to have a secret correspondent.