S1 E2: This episode features an endangered fisherman who has an anchor swung at his groin. Surgeons operate on a five-year-old's nose to remove a life-threatening Lego. After stubbing his toe, a man's foot is engulfed in pus-filled boils. A boy ends up with toes on his hands due to a freak bouncy castle accident.