S1 E4: With no place to stay, Bong-sun tries to sneak into Sun-woo's restaurant to stay for a night, but Sun-woo catches her and kicks her out. While at the broadcasting station with Sun-woo, Bong-sun discovers Sun-woo's weakness and uses it against him to get herself a place to stay.