S2 E6: Athena challenges the ethics of Milo’s practices and is shocked when he reveals his true plan for synth consciousness. Mia’s surprise return pulls the Hawkins family further into the synth’s troubles, and Mattie finds Leo but isn’t sure she can trust him with her secret.