S6, E2: To solve a mysterious and macabre murder, Homicide brings in Brother Sam, a minister with a criminal past. But when Dexter meets Brother Sam, he doesn't recognize a man of God, but a fellow killer who might have found a cover even better than his own. Debra, now a local hero, is surprised by two life changing proposals.