Error Code 1.61
S1, E4: Suggestions from the God Account lead Miles and Cara to the Hayden Planetarium, where they meet a young woman, Fliss (guest star ANNALEIGH ASHFORD) who is searching for her old boyfriend who may have been “the one.” Also, Rakesh and Jaya look into a tour guide at the planetarium who Rakesh thinks may be connected to the God Account, and Arthur tries to put a piece of his past behind him.