Estrogen and a Hearty Breakfast
S1 E7: Christy squares off against Luke's conservative parents (guest stars Nicky Searcy and Lauren Bowles) who are upset about Violet's pregnancy. Meanwhile, Bonnie is determined not to let menopause get the best of her.