Everybody Hates Hitler
S8, E13: Sam and Dean investigate the death of a Rabbi (guest star HAL LINDEN), who spontaneously combusted. The case becomes ever more confusing when they learn that the Rabbi was researching Nazi Necromancers. The Winchesters are attacked by a Golem (guest star JOHN DeSANTIS) who turns out to belong to the Rabbi’s grandson, Aaron (guest star ADAM ROSE). The key to the case lies with the Golem…but Aaron doesn’t know how to control him – leaving everyone in danger.